8.11.2010

mutfakta hamsi yapan bir gözde, salonda gerçeğine bilet almaya çalışan bir cem:))) gerçeğime teşekkür....

hamsi kokularırnın altında açlığını unutup sanki tıka basa tokmuşum gibi hissettiğim anlardan bir tanesiydi:)) neden mi?? tabiki de senin gelişini yönetebilmek adında uğraşmakla meşguldüm sevgilim:) ve inanırmısın o kadar zor geldi ki bana ilk defa bir bilet almaya çalışmak internet başında gelemiyeceğini( istediğimiz saatler diliminde )düşünmekten olsa gerek... ama neyse ki geliş biletini aldığımda ilk aklıma gelen keşke pazar sabahı yanımda olsaydı ve ben yine o gün ona(aşkım'a) sarılarak uyasaydım ne güzel olurdu demi gerçeğim:) neyse ki ha pazar ha cumartesi ben sana sarılıp uyduktan sonra pek değişen bişey olmadığı için... ya ben ne söylemek için yazmaya kalktım ne söylüyorum....
asıl bahsedilmesi gereken bu hafta sonu bana yaşattığın güzel dakikalar için sana olan minnettarlığım ruhum... teşşekkür ederim yanımda olduğun ve beni anladığın için.. teşekkür ederim beni dinleiğin ve bana saygı duyduğun içn.. teşekkür ederim yanımda olmak için çaba sarfettiğin için.. teşekkür ederim beni öptüğün için...bana sarıldığın için.. gözlerimin içine bakarak beni sevdiğini söylediğin için arkasını aramadan bana karşı her türlü iyiliği yapmaya çalıştıgın için... gerçeğime teşekkür....

1 yorum:

  1. ama.. benim şimdi.. sabah sabah.. iş başında.. gözlerim doldu.. hayatım.. çok tatlısın.. ben de teşekkür ederim.. bibirimize teşekkür edebileceğimiz bir ilişkinin benden hariç diğer yarısını oluşturduğun için ..

    YanıtlaSil

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.