9.07.2011

Eskiye Gittim

uzun zaman oldu.hemde çok uzun.ben bu kadar içmemiştim.bu kadar çok içmek de istememiştim.ta ki dün geceye kadar.eskiden, çok eskiden ben bir kafede işletmecilik dönemini yaşarken içerdim bu şekilde.dükkanı kapattıktan sonra gece saat 1 gibi bir yerlere,birileri ile gider ve içebildiğim kadar da çok içerdim.hatırlamadan eve dönerdim.yolu bulmak için, evi bile o kadar yakın bir yerden tutmuştum ki gittiğim bara inanamadım.Yarın için yaşayanın, bugün için yaşayan karşısında hiç şansı olmaz diyerek yaşardım sanırım.yaşardım ama.bir gün eskisi gibi yaşamak değişik geldi nedense.sabah kafamda kocaman bir ağrıyla uyanmayalı uzun zaman olmuş.alkolün verdiği yorgunluğu hissettim uzun zamandan sonra,yoruculuğunu.bir 2-3 yıl daha ara vermeye karar verdim sabah gözümü açar açmaz.anca bu kadar aradan sonra yeniden kafamın bu ağrısını kaldırabilirim sanırım.daha öncesinde olmaz.sedergine de olmasa kafamı kaldıramazmışım dedim sabah yine kendime.eski dostum saolsun kurtardı yine bir külçe altın ağırlığına varmış kafamı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.