21.12.2010

yapamadığıma mı yapamadığına mı?

Sanırım anlatamamam ve anlamak arasında kocaman bir bağlantı olsa gerek. gerçekten anlamıyorum sanırım çoğu zaman hayata dair olan o basit kolay çemlelerden atlayarak geçebileceğimi...
neden peki?
insan neden anlamaz ya da anlamadığı iddaa edilir...
kolay olması gerekmez mi bu tarz durumların içerisinden çıkılması???
yoksa tok mu olmak gerekiyor aslına bakarsak bazı anlaşılmaz düşüncelerin altında??
yorulmamak gerekiyor, bunu biliyorum ve yorulmadım, bunun hissiyatıyla rahatlıkla anlatabiliyorum aslında..
ve ben anlıyorum aslında sen ne kadar da bana anlatamıyorum desende..
gerçeğe bakarsak anlıyorum ben anlatılan ve türkçe karakter içeren her türlü düşünceyi...
peki ben alatabiliyor muyum ??
karşılayamıyor muyum mu acaba istekleri???
anlatamıyor muyum acaba???
anlatmak istiyorum aslına bakarsan.
bütün gün sadece yaptığım tek şey koyunluk aslına bakarsan Antalya da...
milletin götünün dibinden ayrılmayalım diye aldığımız ültimatomdan sonra yapabildiğimiz tek şey de zaten bu biliyor musun???
yorucu, hemde inanılmaz, anlamıyorum zaten neden mi?
tek sebebi var diyemem zaten, burda tamamen rahat olmak varken tadını çıkarmak stres atıp seneye daha iyi başlamak adına verilmesi gerelen bir tatil olması gerekirken neden bu kadar gerilmek zorunda kaldığımızı anlamıyorum gerçekten...
yorucu gerçekten ama yapabilecek bir şey yok ki ilk defa ben bunu hissediyorum gerçekten, yapabileceğim bişey olmaması Antalya da beni zorlayan hayata dair tek şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.