6.03.2011

Delirten Şeyler-3


Arkadaş delirtmeyen pek birşey yok sanırım, yetenek sizsinizdeki yeteneksizleri görünce insan nasıl delirmez ya...

Böyle yorgun argın işten geldikten sonra arabayı park etmek için kendi evimin etrafında taaf ediyorum ya yaklaşık on dakika kadar ve sonra bir boşluk bulup park etmeye çalışıyorum ya işte ben buna deli oluyorum arkadaş ya...

Hani alış veriş yaparsınız ya mega marketler zincirlerinin her hangi bir tanesinde ve tam elinizdekileri ödemek için kasaya yönelirsiniz ya(10 taneden az olmayan kasa sayısından her hangi bir tanesine)işte orda uzaktan parlar hani bir tane kasa ve sadece bir kişi vardır o kasanın başında... işte o kasaya ödeme yapmaya gittiğinizde, kasada tek başına duran abi ya da abla markette kendini kaybetmişcesine alış veriş yapmıştır ve koca arabayı boşaltıyordur tezgaha... işte arkadaş ben uzaktan metine yakından da tüm marketi almış birinin arkasında sıra beklemekten nefret ederim ya...

Sabah sekizde kalktıktan sonra kahvaltı bile yapamadan işe gitmek için takımları çekersin ve koşa koşa arabaya binersin ya işte ben o esnada o arabanın içinin buz gibi olmasından, ısınması için de yaklaşık 15-20 dakika beklemekten nefret ediyorum ya...

Ya ben o kadar para verip aldığım saatlerin nedense (dijital değiller bu arada çünkü o da benim tarzım değil) tarihlerini ay sonunun 31,30,29 çektiği değişik dönemlerin ardından yeni ay girdi diye düzeltmek zorunda kalmaktan nefret ediyorum...

Abi hani kadife bir koltuğa oturursun ya rengi mühim olmayan, hani düğmeleri vardır böyle kocaman falan, oturdun mu arkadan bakan insan seni tanıyamaz koltuğun boyunun uzunluğundan, işte ben o koltuklara oturduğumda kadifenin içimi gıcıklamasından ve tüylerimin harekete geçmesinden nefret ederim ya...

Ya bu da pek birr ilginç gelmiştir oldum olası bana; hani bir kazak alırısın ya bayılarak abi ben o kazağın giydiğimde benim vücüduma batmasından( tabiri caizse yemesi) nefret ediyorum aga çünkü sabahtan akşama kadar uyuzlar gibi kaşınıyorum ben ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.