30.03.2011

Keşfetmeye Değer Mi?-3

5 Mayıs 2005

-'Evet Faruk' dedi tekrardan o ağır ve tok ses dikizden beni izlediğini hatırlatmak amacıyla besbelli, birşeyler istemek üzere olduğu bakışları, sesi, ve koltukta akıl almaz derecede hızlı hareket etmesinden belliydi ve ben ilk defa hayatımda yapılamayacak hiçbirşeyin olmadığını anladım işte o an.

-Ne istiyorsun, sen kimsin ve nasıl belirdin bu lanet arabanın içerisinde ben bu kadar sürat ile giderken?
-Bu soruların cevabını elbette biliyorsun...

Haklıydı sanırım, biliyordum ama kabullenmek zor ne de olsa bilmem kaç kilometre hızla, bilmem nerede, bilmem kimlerden kaçarken belirmişti arabada birden bire bu şekilsiz.

-Nereden bilebilirim, sen kimsin?
-Tamam o zaman hadi gel de şu işi biraz daha kolaylaştıralım.
-Ne olur çok gencim daha önümde...
-Uzatma Faruk, öldürmek istesem sence burada seninle sohbet ediyor olur muyduk?

Anlamama yetmişti bu kadar konuşmak, en azından şimdi beni öldürmeyeceğini. O zaman geriye kalan tek gerçek ona ayak uydurmak ve istediği oyunları oynamaktan başka birşey değildi dedim kendi kendime ve hemen başladım yoklamaya, kaçabileceğim yolları.

- İlerde yol ikiye ayrılıyor, soldan gidersen daha çabuk kurtuluruz arkandakilerden.
-Burada yaklaşık olarak 100 km daha yol ikiye ayrılmıyor, ayrıca arabanın içerisinde bu şekilde belirebilen birşeyin yollardan beni götürmeside ilginç oldu.

Sadece bana bakması bile yetti bu çirkin yaratığı kızdırmıştım sanırım, haddini bilmez tavırlarımla.Tamam tamam demekten başka ve yolun ikiye ayrıldığını kabullenmekten başka hiçbir seçeneğim yoktu, 100 km gitmeden.
Cebinden çıkartığı küçük bir tahta ile yolun ikiye ayrılmasını sağlayan çirkin şey
-Bak artık yol ikiye ayrılıyor ve sen soldan gideceksin
-Sen sen ama nasıl?

Şaşkınlıktan ağzım açık girdiğim sol yolda ilerlerken birden baktığım dikiz aynasında arkamda bir yol olmadığınnı ve arkanın sadece karanlıktan ibaret olduğunu gördükten sonra ağzımdan çıkan tek kelime
-Cehenem mi?

Korkunç bir ses tonuyla ve kulakları sağır eden bir gülme sesinden sonra bıçak gibi net ve bir o kadar korkunç olan başka bir ses tonuyla verdiği cevap kanımın çekilmesi için yetti de arttı bile.
-Keşke bu gördüğün karanlık, yol kenarlarında ki yıkıntılar, yakıcı sıcak, ölü insan bedenleri cehennemin milyonda biri olsa Faruk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.