26.04.2011

NEREYE GİDİYORUZ

Yok yok birisi bana söylesin arkadaş, ben böyle bu işin içinden çıkamıyorum...
Nasıl bir ülkede yaşıyoruz len biz??
Büyük alışveriş merkezlerine gidersin yemek yemek için, her masa ana baba günüdür... üstünde de fastfood denilen o zımbırtılar...
Tamam kabul ediyorum bende oralara gidiyorum biran önce aç karnımı doyurmak için..
Ama bu kadar vurdum duymaz, bu kadar aşağılık bir topluma mensup deyilim arkadaş ben ya....
Neden mi? Çünkü ben yemeğimi yerken yanımdan geçen, büyük ihtimalle kimsesiz olan, aç olan, üstü başı yırtık elbiselerle, ayağında yarım yamalak üstü mü altımı yırtık olduğu belli olmayan ki sanırım ikisi de yırtık olan bir ayakkabı...
Saçı sakalı yaşlılıktan beyazlaşmış, kirlenmiş, uzamış....sırtında yılların verdiği yalnızlığı kaldırmaktan kocaman olmuş bir kambur...
Orta boylarda bir ihtiyar.
Amca koskoca alış veriş merkezinin fastfood kısmında her masanın üzerine eğilerek gezerken ilgimi çekti...
O üstünün başının perperişan hali değil benim ilgimi çeken...
Tam olarak tavaf etmişti ki amca dayanamadım aga.

-Amca hayırdır!!!
-Açım ben dedi gözlerini benden kaçırarak, yerdeki anlamsız, pahalı fayanslara bakarak...
...
-Belki masalarda bir kaç bişey vardır yemek için...
-Ne yemek istersin peki amca?
-Fark etmez ne olsa yerim çok açım.
-Gel amca ne istiyorsan alayım ben sana
-Fark etmez sen ne istiyorsan ben onu yerim, yeter ki al...

Yaklaşık olarak abartmayayım ama 200 kişinin olduğu bir alış veriş merkezinde bu kadar mı gamsız insan var arkadaş ya... gerçi insan demekle kime saygısızlık yapmıyorum ya da pardon kime saygısızlık yapıyorum!!!

Bu arada bu 200 kişi akşam yemeği yemeğe gelmiş olanlar. yani sadece fastfood kısmındakiler...

Nereye gidiyoruz arkadaş biz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.