18.05.2012

E.C' e Hitaben


Karnımda ki kelebeklerin kesinlikle kanat çırpmadığı , aldığım nefesin nasıl olur da bu kadar anlamsız olduğu, televizyonda dünya üzerine hiçbir şey öğrenmek istemediğim, attığım adımların anlamsız olduğuna inandığım, yaptığım kahvaltı, yediğim meyvenin lezzetsiz olduğu gün 5 mayıs.

Dünyanın en hızlı  yüz metre koşucusu gibi çıkış yapmışken, saniyede, on metrelik bir alanı geçmeye başlamışken, arkanızdan gelenlerin toz toprak içinde, seyircilerin ise;  onlara  yumurta ve domatesle yuhlamaları söz konusuyken takılıp düştüm ben.

Bu hayat çok değil, bundan 13 yıl önce hızını alamamış  tazıdan, kaplumbağa yarattı. En küçük dişli olduğumu sandığım hayatında, en büyük dişli olduğumu öğrendiğimde ise; yalnızca 8 yıl geçmişti. -H.C' ye-

Nasıl olur demeye başladığım 13 yıl öncesine dair hatırladığım güzellik hiç yokken, 15 yıl öncesine gitmek de artık, bir zaman yolcusu olmayı gerektirmekte.

Geciktim. Üzgünüm. O gece için, orda olamadığım için, üzgünüm.

Koca bir çınarın devrilmesini kalbimin her bir bölmesinde hissettiğim gün, 5 Mayıs. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.