9.05.2011

5 Mayıs

Koca bir çınarın devrilmesinin acısını kalbimin her bölmesinde hissettiğim gün 5 mayıs...

Hazır mıyım acaba dedim, oturmadan önce bilgisayarımın başına. Blogumu açmadan önce, mantarlı çorbamı içmeden önce, kapanmış olan arada da olsa kullanmadığım cep telefonumu şarja takmadan önce...

Bunun hazırlıkla bir ilgisi yokmuş ve ben 5 mayıs da hissettiklerimi yazmak için aslında beklememeliymişim... Yazmalıymışım sadece aklımdan, kalbimden, damarlarımın her yerinden geçen ve aklıma geldikçe tüylerimi diken diken yapan anı...

Gözlerimi her kapattığımda aslında görebiliyorum...
Baktığım her yerde aslında hissedebiliyorum...
Aldığım her lezzette saygıyla ana biliyorum...
Rus salatası yerken olmamış diyebiliyorum, o lezzetten sonra...
Gördüğüm her beyaz mermer taşta aklıma gelebiliyorsun....
Her bira içişimde tebessümle düşünebiliyorum o anları...

Bunun adı özlemek değil de nedir peki?
Bunun adı bilmek değil de nedir peki?

Aslında burada sabaha kadar yazabilirim biliyor musun her geçen kötü, tatlı zamanları ve inan bana tek tek yazdığım her şey, her ayrıntısına kadar unutulması zor anılar...

Bilmiyorum hatırlar mısın?

Ben daha ilkokul 4. sınıftım:)
Saçlarım düz ve amerikan kesimliydi. Yaklaşık olarak 1.50 boylarındaydım. çok küçükmüşüm ama bende ya.... şimdiye kıyasla bakıldığında o anlarda o kadar küçük bir çocuk olmam imkansız gibi gelse de evet evet bende o dönem çok kısa ve zayıf bir çocuktum.

Neyse okuldan gelmiştim ben saat 4 sıraları filandı.. Sende iş çıkışından sonra doğru eve gelmiştin hatırlarsın belki!!!

Genelde pek fazla iş çıkışından sonra hemen eve gelmezdinde o yüzden...

Bana ilk sorduğun soru...

-Derslerini yaptın mı?
-Evet
-Getir o zamanda bir bakalım!
-Tamam
_...
_...
-Bu mu len eşşek sıpası senin yaptım dediğin ders?
-Evet...

Hayatımda en seri yediğim ve kesinlikle hiç canımın yanmadığı o tokatı unutmak imkansız sanırım:))
Yüzüm de şaklayan o beş kardeşin süratinden anlaşılıyor ki, altıma kaçırdığımı anlamam biraz zaman aldı gerçekten:)

Neye utandım biliyor musun?

O yaşta o takot ile altıma kaçırmama utandım ben...
Yoksa yaptığım dersimin eksik görünmesine değil...

Güzel bir gün...
Aklıma her geldiğimde güldüğüm bir gün...
Her zaman hatırlamak isteyebileceğim bir gün...
ÖZLEDİĞİM BİR GÜN...

Huzur seninle olsun, sen de benimle lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.