26.05.2011

''Her şey de bir hayır vardır''

Yok arkadaş , geçici bir süreliğine yeşil sahalara veda etmek zorunda kalmaktan ötürü: yorgun,sıkkın,üzücü durumdayım..ayrıca ayağımın altına koymuş olduğum iki yastıkla onu hava da tutmaya çalışmakta gerçekten zor olmakta ve tabi ki de sarmış olduğum bandajı arada sırada açıp, bileğime jel sürmek gerçekten çok can yakıcı... allahtan ağrı kesici bir ilaç çalışıyormuşum... bu his biraz da olsa rahatlatmıyor desem yalan olur...zaten bir daha ki halı saha maçında topu göğsümde yumuşattıktan sonra sağ ayağımın dışıyla almaya çalışmak gibi bir aptallık yapmayacağım ki bu bana resmen işlevini yitirmiş bir sağ ayak bileğinden başka hiç birşey bırakmadı...Televizyonda tüm gün net geo wild izlemek zorunda bırakan sakatlığımdan çıkarabileceğim hiç bir dersin olmamasıda bana kapak oldu tabi. neyse ki kitap okumak, kahve içmek, gazete de yayımlanan köşe yazılarına takip edebilecek olmam acımın tam olarak bir milyonda birini dindirmekte..herşeye bir de iyi yönden bakmayı alışmış biz türk toplumunun bir bireyi olarak zaten aklıma gelen ilk şey '' Herşey de bir hayır vardır'' oldu. Bu hafta sonu şehir dışına çıkıcak olmayı düşünmem, benim bu kazadan bu sakatlıkla-bana göre çok ağır hemde-çıkmamın tek sebebi...Kesin yolda başıma birşeyler gelecektide...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.