24.08.2011

Dünyamdan, dünyanıza...

Bu blogta yazdıklarım 2-3 saniye içerisinde kendisini imha etmedikleri ve tarihe her daim üstü kapalı imamış gibi geçtiği için bu açıklamayı yapmayı bir borç bildim.

Burada yazılanlar tamamen ama tamamen Cem CENGİZ 'in kocaman hayal dünyasının ufak uydurmalarıdır.
Burada yazdıklarımın- eğer benim hakkımda ki küçük hikayeler değillerse- tamamı benim güneş görmeyen yerlerimin uydurmasıdır. Hele ki, kişi ya da kurumlar söz konusu ise kesinlikle inanmayınız. Hikayeler dizisinden oluşmaları için de kesinlikle oturup kafa yorulmadan yazılan şeylerdir.

Her nerede yaşanılıyor ve yaşatılıyorsa Türkiye : buradakiler uydurmadır. Sabah aklıma geldiğinde, uydurarak, biraz da fazla abartarak yazdığım bu yazı dizisinden oluşan küçük denemeler, kimseye pay çıkarılarak yazılmamaktadır. Günlük hayatta yaşınılan şeyleri burada paylaşmamaktayım. Türkiye, bunların hepsi uydurma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cem ben. arada sırada karalıyorum sadece.